لیست بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران

لیست بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران

لیست بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران
 
زمان مطالعه: ۸ دقیقه

تا چندین سال قبل فروشگاه‌های اینترنتی در ایران طرفداران زیادی نداشتند و افراد بسیار کمی برای خرید به این سایت‌ها اعتماد می‌کردند اما بعد از راه‌اندازی سایت فروشگاهی دیجی‌کالا و با تجربه خوبی که کاربران از این فروشگاه گرفتند، تا حدود زیادی ذهنیت مردم نسبت به خرید آنلاین و بی اعتمادی به این نوع خرید از بین رفت. علاوه بر فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در زمینه های مختلف مشغول به فعالیت هستند.

در ادامه برای آشنایی شما با بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران، ۸ فروشگاه اینترنتی برتر در ایران را با هم بررسی می‌کنیم.

اهمیت فروشگاه اینترنتی برای صاحبان کسب و کار

فروشگاه آنلاین، سایت یا اپلیکیشنی است که کاربران با مشاهده کاتالوگ محصولات می‌توانند کالای خودشان را به صورت اینترنتی خریداری کنند. مشتریان معمولا با دیدن عکس محصول و خواندن توضیحات مربوط به آن و همچنین انتخاب گزینه‌هایی مثل رنگ و اندازه و.. کالای خودشان را بدون اتلاف وقت تهیه می‌کنند. اگر شما صاحب کسب‌و‌کار باشید، می‌‌توانید هر جایی که دوست دارید کار خود را ادامه دهید و به راحتی و در هر زمان، تمامی سفارشات خود را به تمام نقاط کشور ارسال کنید. سایت فروشگاهی شما با داشتن پشتیبانی و خدمات پس از فروش و ارائه محصولات با کیفیت، مشتریان زیادی را به سمت شما هدایت می‌کند.

تعرفه طراحی سایت فروشگاهی و نحوه فعالیت و مدل کسب‌و‌کار هر فروشگاه متناسب با نیازهای صاحب سایت با سایتی دیگر متفاوت است. به عنوان مثال یک فروشگاه طراحی سایت فروشگاهی marketplace را انتخاب می‌کند و فروشگاه دیگر طراحی فروشگاه اینترنتی (B2C).

البته این نکته را در نظر بگیرید که قرار نیست تنها با طراحی سایت فروشگاهی و قرار دادن تعدادی محصول، سایت فروشگاهی شما تبدیل به سایت آمازون شود. فاکتورهای زیادی مثل تجربه کاربری، دیجیتال مارکتینگ و.. در این موفقیت نقش دارند.

لیست بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران

دیجی‌کالا

تقریبا همه نام فروشگاه اینترنتی دیجی‌‌کالا را شنیده‌ایم. دیجی کالا بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است که خودش را به عنوان یک فروشگاه اینترنتی موفق و پیشگام در فروش آنلاین در کشور معرفی و راه را برای تازه واردان فروشگاه‌های اینترنتی هموار کرده است. دیجی‌کالا در سال ۱۳۸۵ توسط دو برادر به نام‌های حمید و سعید محمدی راه‌اندازی شد. این فروشگاه در ابتدا با هدف فروش کالاهای دیجیتال مثل لپ‌تاپ و دوربین راه‌اندازی شد ولی با گذشت زمان با دسته‌بندی‌های فروشگاه خود تنوع بیشتری داد. تبدیل دیجی کالا به مارکت پلیس این امکان را به مشتریان داد تا با مقایسه کالا، محصول موردنظر خوشان را از هر فروشنده‌ای که مناسب‌تر است بخرند.

سایت فروشگاهی دیجی‌کالا شامل زیرمجموعه‌های زیر است:

  • ✔️دیجی استایل

  • ✔️ فیدیبو

  • ✔️ دیجی پی

  • ✔️دیجی کالا نکست

  • ✔️ دیجی کلاب

دیجی‌کالا

برای آشنایی بیشتر با فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا حتما به وبلاگ « از اولین فروشگاه اینترنتی در ایران چه می‌دانید؟» سر بزنید.

واچ آنلاین

طراحی سایت فروشگاهی واچ آنلاین (watchonline)، خرید انواع ساعت را برای کاربران آسان‌تر کرده است. این سایت فروشگاهی با ارائه بهترین برند‌های ساعت در دنیا، تنوع بی‌نظیر و دسته‌‌بندی‌های مختلف مثل ساعت مچی، رومیزی، دیواری و.. جایگاه بسیار خوبی را در بین کاربران پیدا کرده است. یعنی دیگر نیازی نیست که کلی بگردید تا ساعت مورد علاقه خود را پیدا کنید چون باکمی جستجو در این سایت می‌توانید محصول خود را بیابید. در نظر داشته باشید که این سایت ویژگی‌ها و خدماتی مثل ارسال رایگان به سراسر کشور، گارانتی کالا، ۷ روز ضمانت بازگشت را برای مشتریان در نظر می‌گیرد.

امکانات سایت فروشگاهی واچ آنلاین

  • ✔️چند زبانه بودن این سایت

  • ✔️ توضیحات کامل برای هر محصول

  • ✔️ پرداخت آنلاین با استفاده از درگاه‌های بانکی

  • ✔️تصویر با کیفیت برای هر محصول

  • ✔️دسته‌‌بندی منحصر به فرد

طراحی سایت فروشگاهی واچ آنلاین

دیجی‌ استایل

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و یکی از زیرمجموعه‌های موفق دیجی کالا به حساب می‌آید و تمرکز آن بر فروش پوشاک است. این فروشگاه در سال ۱۳۹۵ و پس از تجربه موفق دیجی‌کالا راه‌اندازی شد.

یکی از ویژگی‌هایی که این فروشگاه را از سایر فروشگاه‌های اینترنتی مد و پوشاک متمایز می‌کند جامع و متنوع بودن محصولات این مرکز آنلاین است. قیمت مناسب،‌ تحویل روزانه محصولات،‌ خدمات پس از فروش و اصالت برند کالا از مزایا این فروشگاه اینترنتی به حساب می‌آید.

دیجی‌ استایل

محصولات فروشگاه اینترنتی دیجی استایل (digistyle) شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه، دخترانه و.. ، کفش‌های متنوع و انواع ساعت و اکسسوری و عینک است. در این فروشگاه اینترنتی برندهای ایرانی مثل نیکیتا، کفش ملی، دیور (Dior)، آلدو (Aldo)، ال سی من، اسپینر و .. موجود است.

علاوه بر این موارد گفته شده، دیجی استایل محصولات آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن،‌ ابزار سلامت و.. را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

نورنگار

این سایت فروشگاهی با نام دوربین شاپ در سال ۸۱ تاسیس شد و بعدها نام نورنگار را به خود گرفت. سایت نورنگار (noornegar) خدمات تجهیزات مدرن عکاسی و فیلمبراداری را ارائه می‌دهد. خدماتی مثل فروش انواع دوربین‌های عکاسی، فیلمبرداری، وسایل نورپردازی مثل رینگ لایت،‌ انواع موبایل و تبلت،‌ سیستم صدا، کالاهای دست دوم و دیجیتال. اگر قصد خرید محصولی از این سایت را دارید،‌ تمام ویژگی‌های محصول مثل نحوه استفاده از آن، کاربرد و.. برای شما آورده شده است و به راحتی می‌توانید محصول موردنظر خود را بخرید و مشاوره رایگان را هم دریافت کنید. این سایت یک فروشگاه مارکت پلیسی را هم راه‌اندازی کرده است تا فروشنده‌‌های مختلف بتوانند در سایت نورنگار بفروشند.

فروشگاه اینترنتی نورنگار

مدیسه

در مرداد ماه سال ۱۳۹۴ راه‌اندازی شد. این فروشگاه ابتدا فعالیت خود را حوزه پوشاک آغاز کرد و مدتی بعد لوازم خانگی، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی را به محصولات فروشگاهی خودش اضافه کرد و به تازگی محصولاتی مثل قهوه و نوشیدنی را هم ارائه می‌دهد. رتبه الکسا این سایت در ایران ۸۳ و در جهان ۳ هزار است و کاربرانی که از این سایت استفاده می‌کنند در ایران هستند. از مزایا فروشگاه اینترنتی مدیسه (modiseh) می‌توان به ارسال رایگان برای خرید‌های بالای ۱۰۰ هزار تومان، ‌تنوع بالای محصولات،‌ تخفیف ۳۵هزار تومانی برای اولین خرید، ضمانت اصالت کالا اشاره کرد. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل به پوشیدن لباس‌های شیک دارید، فروشگاه اینترنتی مدیسه می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

سایت فروشگاهی مدیسه

مدیاژ

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی مدیاژ، محصولات آرایشی با بهترین کیفیت و بهترین برند مثل اسنس، وت اند وایلد، نیکس و برندهای دیگری را در سبد کالای آرایشی خود قرار داده است. این سایت فروشگاهی با تنوع در محصولات خود و در نظر گرفتن سلیقه مشتریان، تمام نیازهای این مجموعه را در نظر می‌گیرد. با این سایت شما راحت می‌توانید خرید اینترنتی را انجام دهید و لیست تمام محصولات آرایشی را مشاهده کرده و خریدهای خود را پیگیری کنید. سایت فروشگاهی مدیاژ‌ فقط برای فروش لوازم آرایشی نیست بلکه یک ابزاری است برای کسانی که قصد خرید محصولات عالی با کیفیت را دارند و محدود به خانم‌ها نمی‌شود. این سایت ویژگی‌هایی را برای مشتریان در نظر می‌گیرد ویژگی‌هایی مثل گارانتی قیمت، تحویل درب منزل، ارسال با پست یا پیک، بازگشت کالا تا ۷۲ ساعت.

فروشگاه اینترنتی مدیاژ

بانی مد

سایت بانی مد در سال ۹۳ کار خود را در زمینه پوشاک آغاز کرد و با بیش از ۵۰۰ برند همکاری کرده است و علاوه بر فروش محصولات در دسته‌بندی لباس مردانه،‌زنانه و بچگانه‌، دسته‌بندی‌هایی مثل کیف و کفش،‌ اسپرت،‌ لوازم تحریر،‌ اکسسوری، لوازم آرایشی و.. را هم در سایت خود به فروش می‌رساند. یکی از مهم‌ترین مواردی را که سایت banimode در نظر می‌گیرد، فروش محصولات با کیفیت است. چون هرچه محصول مرغوب‌تر و بهتر باشد،‌ بیشتر مشتریان را راضی نگه می‌دارد. در نظر داشته باشید که این فروشگاه بیشتر برای فروش لباس‌های مارک است. یعنی اگر از آن دسته از افرادی هستید که نمی‌خواهید برای لباس زیاد هزیه کنید، بی‌خیال این فروشگاه شوید. بانی مد ویژگی‌هایی مثل ارسال رایگان آن هم برای اجناس بالای ۵۰۰ هزارتومان، تجربه خریدی آسان برای مشتری،‌ پشتیبانی آنلاین و تلفنی، ضمانت برگشت کالا را در نظر می‌گیرد.

سایت فروشگاهی بانی مد

اگر شما محصولی را از این سایت خریداری کردید ولی به هر دلیلی قصد پس دادن آن را داشتید،‌ این فروشگاه تا ۷ روز محصول را از شما پس می‌گیرد.

مو تن رو

 سایت فروشگاهی مو تن رو (mootanroo) در سال ۹۵ در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی تاسیس شد. این فروشگاه محصولات را با استفاده از برند‌های متنوع در لیست زیر ارائه می‌دهد:

  • ✔️محصولات لوازم آرایشی (آرایش چشم، صورت، لب و.. )

  • ✔️محصولات مو (حالت‌هنده مو، آرایش مو)

  • ✔️بدن (بهداشت و اصلاح بدن)

  • ✔️عطر (زنانه و مردانه )

  • ✔️لوازم شخصی برقی (ماشین اصلاح، سشوار، اتو مو و..)

فروشگاه اینترنتی مو تن رو

در نظر داشته باشید که این سایت با آسان کردن روش‌های پرداخت و تحویل کالا به صورت رایگان (خریدهای بالای ۹۰ هزار تومان)، خرید محصولات را در هر زمان و مکانی برای مشتری آسان کرده است.

در آخر

گشتن تمام یک فروشگاه برای پیدا کردن محصول کاری خسته کننده است. همه ما به دنبال انجام کارها به ساده‌ترین صورت هستیم و با تغییر سبک زندگی، مردم بیشتر زمان خودشان را صرف کار، آموزش، تفریح و.. می‌کنند و دیگر فرصتی برای خرید‌های حضوری و گشت‌و‌گذار در مغازه‌های مختلف را ندارند و تا حدودی این سبک خرید (حضوری) به پایان رسیده است به همین دلیل بیشتر کسب‌و‌کارها تصمیم به فروش آنلاین گرفته اند و برای طراحی سایت فروشگاهی اقدام کرده‌اند. یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای رشد کسب‌و‌کار،‌ کاهش موانع و افزایش نزدیک شدن به مشتری طراحی سایت فروشگاهی است و فروشگاه‌های اینترنتی به میلیون‌ها کسب‌و‌کار برای رشد و موفقیت کمک کرده‌اند.

صفر تا صد نحوه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام آیا خرید پشتیبانی سایت پس از دوره رایگان الزامی است؟