چه امکاناتی باعث شد تا لیموبیت بهترین فروشگاه‌ ساز باشد؟

چه امکاناتی باعث شد تا لیموبیت بهترین فروشگاه‌ ساز باشد؟

چه امکاناتی باعث شد تا لیموبیت بهترین فروشگاه‌ساز باشد؟
 
زمان مطالعه: ۱۳ دقیقه

اینکه شما اینجایید و این مقاله را مطالعه می‌کنید به احتمال زیاد به فکر راه‌اندازی یک سایت فروشگاهی برای کسب‌و‌کارتان هستید. باید قبول کنیم که فروشگاه‌های اینترنتی و فروش آنلاین زندگی همه ما را زیر‌ و رو کرده است افرادی که چندین سال در بازار محصولات خودشان را به صورت سنتی می‌فروختند الان صاحب سایت فروشگاهی خودشان هستند. برای طراحی سایت فروشگاهی راه‌های زیادی وجود دارد. از آنجایی که طراحی سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی با توجه به امکانات و طراحی اختصاصی برای کسب‌و‌کارهایی که به نسبت کوچک‌تر هستند به صرفه نیست و هزینه و زمان زیادی را برای آن‌ها به همراه دارد، معمولا این مدل بیزینس‌ها برای ساخت فروشگاه اینترنتی خودشان به سراغ فروشگاه‌سازها می‌روند.

به طور کلی فروشگاه‌ساز آنلاین نوعی پلتفرم است که شما با استفاده از آن می‌توانید یک سایت فروشگاهی داشته باشید و محصولات خودتان را به صورت آنلاین بفروشید. فروشگاه‌ساز لیموبیت برای کاربرانی طراحی شده است که دانش فنی گسترده‌ای در زمینه طراحی وب‌سایت ندارند.

در ادامه امکاناتی که باعث شد لیموبیت بهترین فروشگاه‌ساز باشد را بررسی می‌کنیم، ولی اجازه بدهید قبل از آن با مفهموم دقیق فروشگاه‌ساز بیشتر آشنا شویم.

تعریف فروشگاه‌ ساز

برای ساخت سایت فروشگاهی نیاز به سیستمی دارید که فروشگاه آنلاین شما را مدیریت کند، یعنی سیستمی که با استفاده از آن بتوانید محصولات خودتان را در فروشگاه وارد کنید، سفارش مشتریان را بگیرید و.. در یک کلام همه جنبه‌های فروشگاه آنلاین خود را مدیریت کنید.

فروشگاه‌سازها نرم‌افزارهایی هستند که این امکان را به شما می‌دهند که بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، و در سریع‌ترین زمان و کم‌ترین هزینه سایت فروشگاهی خودتان را راه‌اندازی کنید. همانطور که قبل‌تر گفتیم بیشتر فروشگاه سازها برای کسب‌و‌کارهای کوچک که تصمیم دارند در زمان کم‌تری فروشگاهی داشته باشند که قابلیت اتصال به درگاه بانکی را داشته باشد فروشگاه سازها گزینه مناسبی هستند.

فروشگاه‌ساز‌ها نوعی سایت‌ساز هستند که به طور حرفه‌ای طراحی سایت فروشگاهی انجام می‌دهند.

برای اطلاعات بیشتر وبلاگ تفاوت‌ های فروشگاه‌ ساز و سایت‌ ساز چیست را مطالعه کنید.

فروشگاه‌ساز بیشتر مناسب چه افرادی است؟

افرادی که کسب‌کارهای کوچکی دارند.

می‌خواهند در سریع‌ترین زمان و کم‌ترین هزینه یک فروشگاه اینترنتی داشته باشند.

به زبان برنامه‌نویسی آشنایی ندارند.

ساخت سایت فروشگاهی با فروشگاه‌ساز

طراحی سایت اختصاصی مناسب چه افرادی است؟

کسی که قصد دارد صفر تا صد فروشگاه خودش را با سلیقه و نیاز‌های خودش طراحی کند.

افرادی کسب‌و‌کارهای بزرگ دارند.

با طراحی سایت اختصاصی می‌توانند سایتی متفاوت با دیگر سایت‌ها با امکاناتی اختصاصی و خاص داشته باشند.

امکانات فروشگاه‌ ساز لیموبیت

فروشگاه‌ساز لیموبیت مناسب‌ترین انتخاب برای کسانی است که تصمیم دارند در زمان کم و با امکانات استاندارد سایت فروشگاهی خودشان را راه‌اندازی کنند در حالیکه نمی‌خواهند زیاد درگیر مسائل فنی و کدنویسی شوند.

در فروشگاه‌ساز آنلاین شما می‌توانید هرچیزی که برای فروشگاه اینترنتی خودتان نیاز دارید مثل درگاه پرداخت، سبد خرید، انبار و .. را داشته باشید.

لیموبیت تمام معیارهای یک فروشگاه‌ساز خوب را شامل می‌شود و علاوه بر آن، این فروشگاه‌ساز تمام امکاناتی که برای طراحی سایت فروشگاهی به آن نیاز دارید را در اختیار کاربران خودش قرار داده است.

کار کردن با آن آسان است

اصلا یکی از دلایل انتخاب فروشگاه‌سازها این است که وارد پیچیدگی‌های طراحی سایت نشوید. بنابراین انتظار می‌رود که کار با فروشگاه‌ساز ساده باشد و همه چیز در دسترس باشد تا بتوان به راحتی با آن کار کرد، به صورت خلاصه اینکه برای کار کردن با فروشگاه‌ساز نیازی به فرد دیگری پیدا نکرد و مدیریت به راحت‌ترین شکل امکان‌پذیر باشد.

امکانات فروشگاه‌ساز لیموبیت

سئوی پیشرفته و اتوماتیک

یکی از اصول مهم مدیریت سایت اصول سئو است. فروشگاه‌ساز لیموبیت با استفاده از ابزارهای حرفه‌ای سئو باعث دیده شدن شما توسط موتورهای جستجو می‌شود. حضور پر رنگ در گوگل مساوی با یک فروشگاه اینترنتی موفق است، به همین دلیل فروشگاه اینترنتی شما باید برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد. به واسطه سئو، سایت شما توسط گوگل دیده می‌شود. بنابراین اگر به دنبال برند سازی، به دست آوردن مشتریان هدفمند و .. سئو را جدی بگیرید.

پوسته‌ های میلیونی رایگان

وقتی به یک مغازه یا فروشگاه وارد می‌شویم اولین چیزی که نظرمان را به خودش جلب می‌کند شکل ظاهری آن است. کاربران در فروشگاه اینترنتی نیز همین اتفاق را تجربه می‌کنند وقتی وارد سایت شما بشوند و قالب مناسبی را نبینند سایت شما را خیلی زود ترک می‌کنند. به قول معروف قالب سایت شما مثل ویترین برای سایت فروشگاهی شما عمل می‌کند. وجود میلیون‌ها پوسته رایگان به شما این امکان را می‌دهد که حرفه‌ای ترین انتخاب را داشته باشد.

یک فروشگاه‌ساز باید قالب‌های متنوعی را ارائه دهد تا دست شما را برای انتخاب قالبی متناسب با فروشگاه و سلیقه شما باز باشد. وجود قالب‌های زیاد به شما این امکان را می‌دهد که حرفه‌ای ترین انتخاب و به دنبال آن بهترین فروشگاه اینترنتی را داشته باشید.

با استفاده از امکاناتی که پنل ادمین در اختیار شما می‌گذارد، شما این امکان را دارید که پوسته فروشگاه‌ساز لیموبیت را بدون نیاز به برنامه نویسی تغییر دهید.

امکانات فروشگاه‌ساز لیموبیت

خبری از محدودیت نیست

در لیموبیت خبری از محدودیت نیست و یکی از مزیت‌های این فروشگاه‌ساز قابلیت ثبت نامحدود محصول، سفارش، مشتری و صفحات نامحدود برای محتوا در سایت است.

پشتیبانی فروشگاه‌ ساز

مثل هر سایت فروشگاهی که به صورت اختصاصی طراحی شده، فروشگاه‌سازها نیز ممکن است بعد از راه‌اندازی دچار مشکلات و خطاهایی می‌شوند مثلا ممکن است در استفاده از قالب به مشکل بربخورید و.. . اگر بدانید که فرد یا افرادی برای رفع این مشکلات در کنار شما هستند و تلاش می‌کنند که هرچه زودتر این خطاها را برطرف کنند مطمئنا خیالتان راحت می‌شود.

درگاه بانکی رایگان

برای اینکه تمامی تراکنش‌ها در فروشگاه اینترنتی به راحتی و با اطمینان انجام شود، لازم است که فروشگاه شما به درگاه بانکی متصل باشد. با داشتن درگاه بانکی اطمینان کاربران از فروشگاه بیشتر می‌شود. از طرفی یکی از شرایط دریافت اینماد (نماد اعتماد الکترونیکی) برای سایت فروشگاهی داشتن درگاه بانکی است.

 

رابط کاربری یکی از عنصرهای مهم در طراحی سایت فروشگاهی

مدیریت انواع Promotionها

پروموشن‌ها به مجموعه‌ای از اقدامات برای بهبود روند بازاریابی معرفی ویژگی یک محصول است. هدف از Promotion خبررسانی تبلیغاتی است. از نظر بازاریابی، پروموشن یعنی ایجاد استراتژی برای هدایت انواع مصرف کنندگان به سمت محصول! با استفاده از فروشگاه‌ساز لیموبیت شما امکان مدیریت انواع پروموشن‌ها را دارا هستید.

پروموشن یکی دیگر از روش‌های بازاریابی و تبلیغاتی است که با استفاده از روش‌ها گوناگون به شما در زمینه معرفی محصولات، خدمات و کسب‌و‌کار کمک می‌کند.

وبلاگ

یکی دیگر از امکانات فروشگاه‌ساز لیموبیت قابلیت وبلاگ‌نویسی است.، امکانی که هر فروشگاه‌سازی از آن پشتیبانی نمی‌کند. داشتن وبلاگ با محتوای خوب باعث می‌شود که سایت شما برای گوگل ارزشمند باشد، خلاصه تر این‌که گوگل سایت شما را دوست داشته باشد.

سازگار با اینماد و تمام مجوز‌ها

دیگر نیاز به توضیح اضافه نیست همان‌طور خواندید با فروشگاه‌ساز لیموبیت، فروشگاه شما با تمام مجوزها و اینماد سازگار است.

تجربه کاربری برای استفاده آسان کاربران از یک سایت فروشگاهی

لیموبیت یکی از بهترین فروشگاه‌سازها است. شما با فروشگاه‌ساز لیموبیت می‌توانید به سرعت، در کم‌ترین زمان و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی سایت فروشگاهی خودتان را طراحی کنید. منحصربفردترین ویژگی این فروشگاه‌ساز قابلیت ارتقا به مدل طراحی فروشگاه اینترنتی است، یعنی چه؟ یعنی هر زمان که شما احساس کردید که بیزینس شما نیاز دارد که امکانات مختص به خودش را داشته باشد کافی است طراحی سایت فروشگاهی خودتان را به لیموبیت سفارش دهید. لیموبیت با انتقال اطلاعات فروشگاه‌ساز شما به پلتفرم حرفه‌ای، وب‌سایت فروشگاهی جدید شما را راه‌اندازی می‌کند.