ویژگی‌ های بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

ویژگی‌ های بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی چیست؟

ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی چیست؟
 
زمان مطالعه: ۱۰ دقیقه

این روزها ما تقریباً بیشتر کارهای خود را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می‌دهیم. داشتن یک سایت فروشگاهی معمولا اولین قدم برای حضور قوی در فضای آنلاین به حساب می‌آید. طراحی سایت فروشگاهی خوب به معنای استفاده از رنگ‌ها، فونت‌ها، تصاویر، کلمات و گرافیک مناسب برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای خرید از سایت فروشگاهی شما است. سایت شما باید مشتریان زیادی را جذب کند، تجربه کاربری عالی داشته باشد، بازدید‌کننده را به خریدار تبدیل و فروشگاه شما را جزو بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی معرفی کند. اگر می‌خواهید یک سایت برای خود داشته باشید، احتمالا به این فکر کرده‌اید که کدام شرکت را انتخاب کنید. شما به دنبال شرکتی هستید که نیاز‌های شما را درک کند و سایت خوبی برای شما طراحی کند اما پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت با توجه به تعداد زیاد شرکت‌های طراحی سایت می‌تواند مشکل باشد چون صدها، حتی هزاران شرکت وجود دارد. شما باید شرکتی را پیدا کنید که در جایگاه شما تجربه داشته باشد و نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. با دانستن ویژگی‌های یک شرکت می‌توانید بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی را پیدا کنید.

اما دقیقا چگونه این کار را انجام می‌دهید؟

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که یک شرکت طراحی سایت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

چگونه شرکتی را پیدا ‌کنید که تمام امکانات و ویژگی‌های یک شرکت عالی را دارا باشد؟

در این مقاله ما مهم‌ترین ویژگی‌های یک شرکت طراحی سایت را با هم بررسی می‌کنیم.

تجربه و دانش در زمینه طراحی سایت فروشگاهی

شیوه‌های طراحی سایت در طول سالیان سال تغییر کرده است. روش‌های چندسال پیش ممکن است امروز دیگر قابل اجرا نباشند. برای مثال طراحی سایت‌هایی که با موبایل سازگار نیستند، درحال حاضر کاربردی ندارند. با توجه به افزایش تعداد کاربران موبایلی، داشتن یک طراحی سایت فروشگاهی سازگار با موبایل ضروری است. تجربه یکی از ویژگی‌های مهم مخصوصا برای طراحان سایت است.

 نیروی متخصص و با تجربه یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی

یکی از اصول مهم در اعتبار هر شرکتی ، داشتن نیروهای متخصصی است که توانایی لازم برای انجام فعالیت های آن شرکت را دارند. یک شرکت طراحی سایت باید از افرادی استفاده کند که درکارشان حرفه‌ای و اصول طراحی سایت را بلد باشند.

هنگام کار با طراحان سایت با‌تجربه، این فرصت را دارید که نظر آن‌ها را درباره طراحی سایت مورد نظر خود بپرسید. این کار به شما کمک می‌کند تا از اشتباهاتی که ممکن است در طول مسیر طراحی با آن‌ها روبرو شوید، جلوگیری کنید.

در حالت کلی هرچه طراحی سایت پیچیده‌تر باشد،‌ تجربه طراح سایت هم باید بیشتر باشد.

آشنایی با Front-End و Back-End

ظاهر و بخش‌های یک سایت، قسمتی است که کاربران با آن به تعامل می‌پردازند و برای هر سایتی مهم است که از نظر ظاهری، زیبا و در عین حال کاربردی هم باشد. این تنها در صورتی امکان‌پذیر است که شرکت در هر دو جنبه front-end و back-end در ساخت یک سایت دانش و تخصص کافی را داشته باشد.

آشنا به دیجیتال مارکتینگ

این ایده بسیار خوبی است که مشتریان شرکت‌هایی را برای طراحی سایت انتخاب کنند که خدمات بازاریابی دیجیتالی را ارائه می‌دهند. آشنایی با بازاریابی دیجیتال این امکان را برای شرکت فراهم می‌کند که برای شما سایتی طراحی کند که با شبکه جهانی وب سازگار باشد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید سایتی داشته باشید که همه آن را بشناسند و بازدید زیادی داشته باشد، باید شرکتی را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید که در مبحث سئو خیلی خوب عمل کند و سایت شما را برای موتور جستجو بهینه کند. با کمک کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، می‌توانید با مخاطبان خود تعامل و ارتباط موثری داشته باشید و در نتایج جستجو به مخاطبان هدف خود برسید.

  دیجیتال مارکتینگ

برای دانستن مفهموم دیجیتال مارکتینگ، وبلاگ «دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات آنلاین چگونه به افزایش بازدید فروشگاه کمک می‌ کنند؟» را مطالعه کنید.

نمونه‌ کار چشمگیر

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند شما را در شناخت بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی کمک کند، مشاهده نمونه‌کار است. اگر در اینترنت جستجو کنید شرکت‌های طراحی سایت زیادی را پیدا می‌کنید اما آیا همه آن‌ها تجربه و توانایی کافی را دارند؟ یک شرکت طراح سایت با داشتن نمونه‌کارهای قوی، متفاوت بودن خودش را به نمایش می‌گذارد. شما باید به کار‌های گذشته شرکت موردنظر نگاه دقیق‌تر بیندازید. با مشاهده نمونه‌کارها می‌توانید توانایی، نقاط قوت و ضعف شرکت را در طراحی سایت فروشگاهی بررسی کنید و از خدمات آن شرکت طراحی سایت آگاه شوید.

تیم طراحی سایت حرفه‌ ای

هنگامی که به دنبال یک شرکت طراحی سایت هستید، شرکتی را در نظر بگیرید که دارای تیمی از طراحان کار بلد و ماهر است. در شرکت طراحی سایت فروشگاهی، هر چه طراحان سایت با تجربه‌تری روی یک پروژه کار کنند، کارها سریعتر انجام می‌شود. به همین دلیل است که نیروی انسانی یکی دیگر از ویژگی‌های مهم شرکت طراحی سایت است. همچنین می‌توانید با یک شرکت موردنظر تماس بگیرید و در مورد توانایی‌های تیم، نوع پروژه‌هایی که قبلاً روی آنها کار کرده‌اند و مهارت‌هایی که دارند، سؤال کنید. یک شرکت طراحی سایت معتبر نام طراحان سایت را در تیم خود نمایش می‌دهد.

 تیم طراحی سایت حرفه‌ای

سابقه و فعالیت شرکت طراحی سایت فروشگاهی

سابقه یا فعالیت یک شرکت معیار مهمی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی است. بدون شک داشتن تجربه و شناخت بازار کار، از ویژگی‌های یک شرکت به حساب می‌آید. توجه داشته باشید که منظوراز سابقه صرفا سال‌های فعالیت آن شرکت نیست. منظور از سابقه شرکت، تعداد پروژه‌هایی است که برای مشتریان مختلف انجام داده است. شرکت‌های زیادی وجود دارند که هیج تخصص و سابقه درخشانی در ارائه خدمات طراحی سایت ندارند. پس قبل از انتخاب یک شرکت، سابقه آن شرکت را بررسی کنید تا مجبور نباشید درگیر سرعت لود، سئو سایت و راه‌اندازی یک سایت دیگر و پرداخت هزینه‌های مجدد شوید.

ارتباط خوب و موثر با مشتریان

شرکتی که رابطه خوبی با مشتریان خود دارد را می‌توان یک شرکت خوب دانست. همچنین شما باید شرکتی را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید که بتوانید در صورت داشتن نگرانی در مورد سایت خود، به آنها دسترسی داشته باشید. همانطور که گفته می‌شود همیشه حق با مشتری است و مشتری باید از خدمات ارائه شده رضایت داشته باشد. به شما توصیه می‌کنم هرگز سمت شرکت‌هایی که به رضایت مشتری اهمیت نمی‌دهند نروید.

رابطه خوب شرکت طراحی سایت با مشتریان خود

محدوده زمانی معین

هر پروژه دارای یک مهلت یا یک محدوده زمانی است که باید در آن به پایان برسد. استراتژی‌ و تاکتیک‌ها از ویژگی‌های کلیدی مدیریت یک پروژه هستند. شرکت طراحی سایت باید با توجه به کاری که برای سایت شما انجام می‌دهد یک محدوده زمانی را برای تحویل سایت به مشتری در نظر بگیرد.

تعرفه مناسب طراحی سایت فروشگاهی

شاید شما با شرکت‌های طراحی سایتی برخورد کرده باشید که قیمت‌های پایین و برخی دیگر قیمت‌های بسیار بالایی را برای طراحی سایت به شما پیشنهاد ‌دهند. قیمت بالا و پایین نشان از حرفه‌ای بودن نیست. هنگامی که شرکت طراحی سایت قیمت‌های خیلی پایینی را ارائه می‌دهد به احتمال زیاد از قالب‌های آماده برای طراحی سایت استفاده می‌کنند. آیا با پرداخت هزینه‌های ‌کم،‌ سایتی که برای شما طراحی می‌شود کیفیت خوبی دارد؟ شما نباید سراغ ارزان‌ترین و بالعکس گران‌قیمت‌ترین گزینه‌ها بروید چون این گزینه‌ها ممکن است بهترین برای شما نباشند. پس کیفیت طراحی سایت فروشگاهی خود را نادیده نگیرید.

  قیمت طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت فروشگاهی به نیاز و خواسته شما بستگی دارد. کار با شرکت طراحی سایت خوب، می‌تواند هزینه بالاتری داشته باشد. برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی،‌ به این نکته توجه داشته باشید که قیمت با خدماتی که ارائه می‌شود همخوانی داشته باشد و تناسب بین کیفیت و قیمت رعایت شد باشد. شما با جستجو در اینترنت می‌توانید از هزینه تقریبی طراحی سایت مطلع شوید.

برای آشنایی با هزینه‌های طراحی سایت فروشگاهی، صفحه « هزینه طراحی سایت فروشگاهی در لیموبیت» را مطالعه کنید.

شرکت طراحی سایت انعطاف‌ پذیر و به‌ روز

طراحی سایت در یک حوزه دائما تغییر می‌کند. شرکتی که انتخاب می‌کنید باید در طراحی سایت به‌روز باشد. این به‌روز بودن باعث می‌شود که سایت شما قدیمی نشود و کاربر آن را ترک نکند. برای بررسی این نکته، دوباره باید به نمونه کار شرکت طراحی سایت یک سری بزنید. در آنجا می‌‌ توانید ببینید که پروژه ها چقدر به روز هستند. بنابراین، بهترین شرکت‌های طراحی سایت فروشگاهی، روندهای بازار و ویژگی های آینده یک سایت را نیز در نظر می‌گیرد.

پشتیبانی قدرتمند

انجام خدمات پشتیبانی برای یک سایت مهم است. ممکن است برای شما پیش آمده باشد که در قسمت‌های مختلف سایت خود مشکلاتی داشته باشید که نیاز به پشتیبانی فنی و آموزشی دارد. بهترین فردی که می‌تواند به شما در این راه کمک کند،‌ پشتیبان سایت است. یکی از نکات اساسی در انتخاب شرکت طراحی سایت، داشتن تیم پشتیبانی قدرتمند است. اگر شرکتی را انتخاب کنید که پشتیبانی ضعیفی را ارائه دهد و در اضافه کردن ویژگی‌های بیشتر به سایت یا تغییر در ساختار به مشکلی بخورید که نیاز به پشتیبانی داشته باشد، سبب نارضایتی شما می‌شود. شرکت‌های طراحی سایت، پشتیبانی را برای شما هفتگی یا ماهانه انجام می‌دهند..

 پشتیبانی قدرتمند یکی از ویژگی‌های شرکت طراحی سایت خوب

پشتیبانی بعد از اتمام قرارداد طراحی سایت رایگان نیست و باید برای آن هزینه پرداخت کنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره پشتیبانی سایت فروشگاهی، وبلاگ «اهمیت نگهداری و پشتیبانی از سایت فروشگاهی» را مطالعه کنید.

خلاقیت در طراحی سایت فروشگاهی

سایت شما نشان‌دهنده محصولات، خدمات و در نهایت برند شما است. بنابراین مهم است که از نظر بصری حرفه‌ای باشد. داشتن خلاقیت برای یک شرکت طراحی سایت ویژگی بسیار مهمی محسوب می‌شود . بعد از اینکه کاربران را از راه‌های مختلف جذب سایت خود کردید، باید راهی پیدا کنید که آن‌ها را در سایت نگه دارید. مثلا خلاقیت در سبک طراحی و سرعت سایت، یکی از ویژگی‌های مهم در سایت شما است اما اگر یک سایت ظاهر بسیار خوبی داشته باشد ولی کند باشد، کارایی سایت شما را پایین می‌آورد.

برای آشنایی با ویژگی‌های دیگر، وبلاگ «۶ نکته برای انتخاب بهترین طراح سایت فروشگاهی» را مطالعه کنید.

کلام آخر

گاهی اوقات، شما به متخصصانی نیاز دارید تا خواسته‌های شما را برآورده کنند و پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت خوب با توجه به تعداد شرکت های موجود می تواند مشکل باشد. اما با جستجوی این ویژگی ها، می توانید یک شرکت خوب را برای طراحی یک سایت حرفه‌ای پیدا کنید.