تفاوت لیموبیت با شرکت‌های طراحی سایت چیست؟

تفاوت لیموبیت با شرکت‌های طراحی سایت چیست؟

 
زمان مطالعه:۹ دقیقه

اگر کلمه طراحی سایت فروشگاهی را در گوگل سرچ کنید، با فهرستی از شرکت‌ها مواجه می‌شوید که هرکدام تعرفه‌های متفاوتی را برای طراحی در نظر می‌گیرند. تفاوت در هزینه طراحی سایت به عوامل زیادی بستگی دارد به عنوان مثال شرکتی که به صورت تخصصی طراحی سایت انجام می‌دهد،‌ در مقایسه با شرکتی که از قالب‌های وردپرس برای طراحی سایت استفاده می‌کند، هزینه بیشتری دریافت می‌کند.

در حال حاضر شرکت‌های طراحی سایت زیادی مشغول به کار هستند اما بعضی از شرکت‌ها مثل شرکت لیموبیت به صورت تخصصی در حوزه طراحی فروشگاه اینترنتی فعالیت می‌کنند و طراحی سایت شما را اختصاصی و حرفه‌ای انجام می‌دهند. بنابراین انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب و کاربردی، تا حدودی می‌تواند در موفقیت شما تاثیرگذار باشد. ما در این مقاله می‌خواهیم شما را با شرکت طراحی فروشگاه اینترنتی لیموبیت آشنا کنیم.

لیموبیت، شرکت تخصصی در حوزه طراحی فروشگاه‌های اینترنتی

لیموبیت در سال ۱۳۹۷ در پارک فناوری پردیس به صورت یک استارتاپ با تعدادی از متخصصین IT و بازاریابی شروع به کار کرد. تا قبل از لیموبیت، شرکت‌های زیادی در زمینه طراحی سایت فروشگاهی فعالیت می‌کردند اما اصلی‌ترین تفاوت لیموبیت با سایر شرکت‌های طراحی سایت فروشگاهی، فعالیت کاملا تخصصی لیموبیت در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی است. امکانات و قابلیت‌های پلتفرم‌های طراحی فروشگاه اینترنتی لیموبیت تمام انتظارات از یک فروشگاه را برآورده می‌کند.

لیموبیت شرکت خلاق

بیشتر از ۲۵۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف در پارک فناوری پردیس عضو هستند و لیموبیت به عنوان یک شرکت رسمی و ثبت شده یکی از این شرکت‌ها است. لیموبیت در سال ۱۴۰۰ برای رشد و توسعه محصولات و خدمات بر پایه ایده‌های نو به عنوان شرکت خلاق انتخاب شد.

تفاوت شرکت لیموبیت با سایر شرکت‌های طراحی سایت

شرکت خلاق به شرکت‌هایی گفته می‌شود که برای ارائه محصولات و خدمات، الگو و خلاقیت خاصی را در نظر می‌گیرند. منظور از الگو و مدل کسب‌‌و‌کار این است که شرکت‌های خلاق ساختارهای جدیدی را در زمینه کاهش هزینه‌ها، بازاریابی، خلاقیت در مدل کسب‌و‌کار، مدیریت زنجیره تامین و.. در نظر می‌گیرند.

بهترین شرکت مرکز رشد نخبگان پارک فناوری پردیس

لیموبیت درحوزه ساخت سایت فروشگاهی در نوزدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس در سال ۱۴۰۰، به عنوان «شرکت برتر مرکز رشد فناوری نخبگان» انتخاب شد.

بر لبه تکنولوژی وب

لیموبیت از جدیدترین تکنولوژی مایکروسافت استفاده می‌کند و بر لبه تکنولوژی وب است به این معنی که نگاه اختصاصی و حرفه‌ای به فروشگاه‌های اینترنتی دارد و طراحی سایت را برای مدل‌های مختلف کسب‌و‌کاری که در حال حاضر وجود دارند، انجام می‌دهد.

عضویت نظام صنفی

یکی از راه‌های بررسی اعتبار یک سایت،‌ تندیس‌ها و گواهینامه و مجوزهایی که یک فروشگاه اینترنتی دارد یکی از این مجوز‌ها عضویت نظام صنفی رایانه‌ای کشور است. شرکت‌های نرم‌افزاری برای دریافت مجوز فعالیت، ابتدا باید در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور عضو شوند با این حال برخی افراد گواهی عضویت در نظام صنفی رایانه‌ای را ندارند.

نظام صنفی قوانینی است که وظایف، اختیارات و .. را برای واحدهای صنفی مشخص می‌کند.

تیم سخت‌کوش و کاملا جوان

لیموبیت یک تیم با انگیزه و جوان با هدف‌های مشترک است که در زمینه‌های تخصصی مثل پشتیبانی، فروش، بازاریابی، برنامه‌نویسی و.. برای بهترین طراحی فروشگاه اینترنتی در کنار هم فعالیت می‌کنند. فعالیت‌های لیموبیت توسط یک متخصص انجام نمی‌شود بلکه یک تیم متخصص آن را انجام می‌دهند و نتیجه کار به مراتب موثرتر از نتیجه کار چند متخصص تنها است.

خدمات و محصولات لیموبیت چیست؟

لیموبیت در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی، قابلیت‌های زیادی دارد و انواع مختلفی از فروشگاه‌های اینترنتی مثل فروشگاه اینترنتی B2C، مارکت‌پلیس (Marketplace)، فروشگاه اینترنتی C2C، مدیریت چند فروشگاهی (Multi Store)، فروشگاه اینترنتی (Drop Shipping) و فروشگاه‌ساز آماده را طراحی می‌کند که در ادامه با این محصولات آشنا می‌شویم.

✔️طراحی فروشگاه اینترنتی

کار اصلی لیموبیت طراحی فروشگاه اینترنتی است. مدل‌های مختلفی از فروشگاه اینترنتی وجود دارد که رایج‌ترین مدلی که امروزه کسب‌و‌کارها استفاده می‌کنند، B2C یا Business to Customer Marketing به معنای ارتباط بین مصرف‌‌کننده با یک کسب‌و‌کاری مثل یک شرکت، مغازه و.. است. روزانه با این مدل کسب‌و‌کار خیلی سروکار داریم مثل یک سوپرمارکت که محصولی را به مشتری می‌فروشد.

انواع پکیج‌های لیموبیت

لیموبیت تمام محصولات و خدمات خودش را در قالب فروشگاه‌های اینترنتی در سه پکیج لیمو شیرین، پکیج لیمو ترش و یک پکیج اختصاصی ارائه می‌دهد.

پکیج لیمو شیرین

پکیج لیمو شیرین لیموبیت‌، ۶ ماه پشتیبانی و هاست رایگان دارد و با توجه به قابلیت و امکاناتی که ارائه می‌دهد،‌ هزینه مناسبی دارد.

پکیج لیمو ترش

این پکیج شامل حرفه‌ای‌ترین امکانات و قالب‌‌ها، ۱ سال پشتیبانی رایگان، ماژول اتصال به سرویس پیامکی و پکیج ۳ ماهه SEO است و نسبت به پکیج لیمو شیرین، تعرفه متفاوتی دارد.

پکیج اختصاصی

پکیج اختصاصی شامل ماژول و امکانات پیشرفته است که یک سال پشتیبانی رایگان و سرور ابری با حجم دلخواه را در نظر می‌گیرد. برای اطلاع از قیمت این پکیج‌ها کافی است با کارشناسان لیموبیت تماس بگیرید.

✔️طراحی سایت فروشگاهی Marketplace

فروشگاه‌های بزرگی مثل دیجی‌کالا و آمازون از این مدل فروشگاه‌ها استفاده می‌کنند. فروشگاه Marketplace یا چند فروشنده مثل یک مرکز خرید آنلاین بزرگ است که فروشندگان مختلف با هر نوع محصول، می‌توانند محصولات خود را در این مکان بفروشند. در حال حاضر در ایران دیجی‌کالا در زمینه راه‌اندازی مارکت پلیس به یک پاساژ اینترنتی بزرگی تبدیل شده است.

✔️طراحی سایت فروشگاهی Drop Shipping

یکی از محصولات لیموبیت طراحی سایت فروشگاهی Drop Shipping است که در این مدل کسب‌و‌کار محصولات به صورت مستقیم از تولید کننده به مشتری می‌رسد. اگر بخواهیم به صورت خلاصه بگوییم در طراحی سایت فروشگاهی دراپ شیپینگ می‌توانید بدون داشتن مکان فیزیکی یک فروشگاه آنلاین تاسیس کنید یعنی کالا را از فروشگاه‌های دیگر خریداری می‌کنید و به دست مشتری می‌رسانید. این مدل یکی از مدل‌های بهینه کسب‌و‌کار است. سرمایه کم برای شروع با این کسب‌و‌کار، یکی از مزایای مهم این فروشگاه اینترنتی است. امکانات منحصر بفرد سایت فروشگاهی لیموبیت شامل تنظیمات حساب فروشندگان، ‌صفحه اختصاصی برای هر فروشنده،‌ ثبت‌نام فروشندگان و .. اشاره کرد.

برای آشنایی بیشتر با تفاوت این دو مدل فروشگاه حتما به وبلاگ «تفاوت کسب‌و‌کار Marketplace و Drop Shipping» سر بزنید.

✔️طراحی سایت فروشگاهی C2C

کسب‌و‌کار C2C مخفف Customer to Customer به معنای ارتباط بین مشتری با مشتری است. این مدل از فروشگاه‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و تا محصولاتشان را برای بارگذاری بفروشند. در ایران سایت‌های دیوار، شیپور و.. نمونه‌های موفق این نوع کسب‌و‌کار هستند.

✔️طراحی سایت فروشگاهی Multistore

سایت فروشگاهی Multistore یا چند فروشگاهی، مناسب کسب‌و‌کارهایی است که فروشگاه‌های زیرمجموعه یک برند را مدیریت می‌کنند. مثلا فروشگاهی را در نظر بگیرید که شعبه‌های مختلفی دارد. با استفاده از این مدل کسب‌‌وکار، به جای اینکه تک تک این فروشگاه‌ها را مدیریت کنید، به راحتی می‌توانید همه آن‌ها را یکجا در یک پنل ادمین، مدیریت کنید.

✔️طراحی اپلیکیشن اندروید، IOS و وب ویو

لیموبیت اپلیکیشن اندروید را به صورت Native، IOS و اپلیکیشن وب ویو را با قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهد. اما توجه داشته باشید که طراحی اپلیکیشن IOS در حال حاضر برای کاربران ایرانی تحریم است.

✔️فروشگاه‌ساز آماده

فروشگاه‌ساز آماده لیموبیت یک راه‌حل برای کسانی است که می‌‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک سایت فروشگاهی داشته باشند. در فروشگاه‌‌ساز آماده، تمام امکاناتی که برای ساخت یک سایت نیاز دارید بدون هیچ محدودیتی به صورت آماده و با قیمت پایین‌تر در اختیار شما قرار می‌دهد.

فروشگاه‌ساز آماده نسبت به طراحی سایت اختصاصی ارزان‌تر است و زمان زیادی برای راه‌اندازی نیاز ندارد.

چرا در شرکت لیموبیت قیمت طراحی سایت نسبت به سایر شرکت ها بالاتر است؟

قبل از انتخاب یک پلتفرم را برای طراحی سایت، باید از خودتان بپرسید «آیا این پلتفرم با گذشت زمان و رشد کسب‌و‌کار شما باز هم پاسخگو به لیموبیت یک سایت را متناسب با نیازهای مشتری به صورت کاملا اختصاصی طراحی می‌کند و قابلیت توسعه یک سایت فروشگاهی را در آینده دارد. به همین دلیل قیمت طراحی سایت لیموبیت نسبت به شرکت‌های طراحی سایت بالاتر است.

پایین ‌ترین هزینه طراحی سایت فروشگاهی در لیموبیت چقدر است؟

کم‌ترین هزینه طراحی سایت فروشگاهی در لیموبیت، «فروشگاه‌ساز آماده» است. همانطور که بالاتر اشاره کردیم، اگر به هر دلیلی مثل کمبود بودجه، هزینه طراحی یک سایت به صورت اختصاصی را ندارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه‌ساز آماده لیموبیت است. برای آشنایی بیشتر با امکانات این فروشگاه‌ساز به صفحه فروشگاه‌ساز لیموبیت سر بزنید.

لیموبیت چه تفاوتی با سایر شرکت‌های طراحی سایت دارد؟

لیموبیت از چه تکنولوژی برای طراحی سایت فروشگاهی استفاده می‌کند؟

پلتفرم فروشگاه اینترنتی لیموبیت با زبان C# و فرمورک .NET نوشته شده است که برای انواع مدل‌های کسب‌‌‌وکار کاربرد دارد. لیموبیت از آخرین تکنولوژی مایکروسافت استفاده می‌کند و امنیت و سرعت سایت شما را تضمین می‌کند و با تجربه‌ای که در زمینه طراحی و ساخت فروشگاه دارد، آزمون و خطا روی کار مشتری انجام نمی‌دهد و یک فروشگاه حرفه‌ای را برای شما طراحی می‌کند.