کدام عناصر اصلی در صفحه نخست فروشگاه باید ارائه شود

کدام عناصر اصلی در صفحه نخست فروشگاه باید ارائه شود

 
زمان مطالعه: ۹ دقیقه

تا حالا فکر کرده اید چرا اینقدر وقت ، تلاش و پول در صاحبان مشاغل آنلاین برای طراحی وب سایت سرمایه گذاری می شود؟ پاسخ بسیار ساده است ، برای هدایت کردن مشتریان به یک مکالمه موفقیت آمیزی که منجر به خرید محصول شود و یک مشتری وفادار به جمع دیگر مشتریان اضافه گردد. یکی از مهمترین موارد در فروشگاه آنلاین ، صفحه اصلی یا صفحه نخست است. صفحه اصلی به عنوان اولین مکانی است که مشتریان با کسب و کار شما ارتباط برقرار می کنند.

 

همه ما این جمله معروف را شنیده ایم: "یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد" و این بدان معنی است که یک تصویر خوب می تواند به راحتی داستانی را بیان کند و معنای پشت آن را منتقل کند. اگر این عبارت را بخواهیم به کسب و کار مرتبطت کنیم به این معنی می‌شود که، صفحه اصلی یک فروشگاه آنلاین باید این قدرت را داشته باشد که در اولین تعامل با سایت ، به مشتریان خود بگوید شما چه کسی هستید ، چه کاری انجام می دهید و آنچه را که باید ارائه دهید. اگر صفحه اصلی شما نتواند خریداران آنلاین را تحت تأثیر قرار دهد ، آنها به جایی دیگر می روند تا آنچه را که می خواستند را خریداری کنند.

 

در اینجا چند عنصر کلیدی برای جذب مخاطب وجود دارد که شما باید در صفحه اصلی سایت خود اعمال کنید. تمامی این نکات مهم و ارزنده در این مقاله برای شما عزیزان جمع آوری شده تا با مطالعه آن به رونق کسب و کار خود اضافه کنید.

 

بنر صفحه اصلی چشم نواز

بنر صفحه نخست وب‌سایت اولین چیزی است که وقتی هر فردی وارد سایت فروشگاه شما می‌شود توجه کاربر را بسیار زیاد به خود جلب می کند. استخدام یک طراح گرافیک برای طراحی برخی از آگهی های چشم نواز برای صفحه اصلی خود ، یک سرمایه گذاری خوب است که به موفقیت آنلاین شما مربوط می شود. یک بنر چرخان با چند تصویر راهی عالی برای نمایش محصولات و روندهای جدید در صنعت و کسب و کار شما است.

 

هویت برند و یک لوگو مربوطه

صفحه اصلی شما باید به وضوح فریاد کند که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید. از لوگو شرکت شما گرفته تا برچسب خط و رنگ ، همه چیز باید به اندازه کافی قدرتمند باشد تا آنچه را که به مشتریان ارائه می‌دهید را بازتاب دهد. همیشه یک نکته را در نظر داشته باشید که یک لوگو خوب می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. به جای یادآوری برخی از کلمات تصادفی ، یادآوری یک لوگو خوب و منحصر به فرد بسیار ساده تر است. بنابراین ، سعی کنید لوگو خود را به عنوان چهره ای برای برند خود در نظر بگیرید زیرا این اولین چیزی است که افراد در مورد برند شما به خاطر می‌آورند. به منظور ارتقاء کسب و کار آنلاین خود به عنوان یک برند ، لوگو خود را در صفحه اصلی و سایر صفحات وب سایت خود برجسته کنید.

 

جستجو

نوار جستجو همیشه باید در تمام صفحه های وب سایت در یک مکان باشد. قرار دادن گزینه جستجو در سایت بسیار مهم است زیرا اکثر سایت های آنلاین از هدر وب سایت برای نمایش جعبه جستجو استفاده می کنند. این باعث می شود گزینه جستجو در سایت در تمام صفحات وب سایت قابل مشاهده باشد و از این رو به راحتی قابل دسترسی باشد. مهم است که یک نکته را در نظر داشته باشید ، اگر همه محصولات را در صفحه اصلی وب‌سایت نمایش دهید (پیدا کردن آن را دشوار می کند) ،کاربران دیگر قصد استفاده از جستجو را ندارند. توصیه ما به شما این است که محصولات اصلی و مهم را درصفحه نخست نمایش دهید باقی محصولات را بگذارید از نوار جستجو پیدا کنند. با انجام این کار بنابراین ، جستجوی داخلی را به وضوح در سایت فروشگاه خود مشاهده خواهید کرد.

 

اطلاعات تماس

قرار دادن اطلاعات خود برای مخاطبان در صفحه اصلی راهی است که به مشتریان خود اطمینان دهید که شما یک فروشگاه آنلاین قانونی و معتبر هستید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات "تماس با ما" را دارید و به راحتی در صفحه اصلی خود قابل دسترسی است (یا قابل مشاهده است). این اطلاعات ساده به مشتری شما اجازه می دهد تا با شما ارتباط برقرار کند تا اطلاعات بیشتری در مورد محصول / خدمات شما کسب کند ، از محصول خود شکایت کند یا به سادگی به شما بگوید محصول شما چقدر عالی است. با افزودن پیوندی به بخش "تماس با ما" در صفحه اصلی در بخش footer وب‌سایت خود، می‌توانید به مشتری بالقوه خود ثابت کنید که واقعی هستید و یک فروشگاه قابل اعتماد را اداره می‌کنید.

 

استفاده از چت آنلاین

چت انلاین امروزه به وضوح در بسیاری از وب‌سایت‌ها دیده می شود. استفاده از چت آنلاین برای بسیاری از کاربران مهم است چرا که می خواهند به جای گشتن در وب سایت و تلف کردن وقت خود با یک سوال از شما سریعا به پاسخ برسند و تصمیم بگیرند. در اکثر سایت های آنلاین از footer وب سایت برای نمایش چت آنلاین استفاده می کنند. این باعث می شود چت آنلاین در سایت در تمام صفحات وب سایت قابل مشاهده باشد و از این رو به راحتی قابل دسترسی باشد. مهم است که یک نکته را در نظر داشته باشید پاسخ کاربران را با حوصله و صبر جواب دهید، پیغام دادن زیادی به کاربری که تمایل به چت ندارد فقط کاربر را عصبی می کند و ممکن است منجر به ترک وب سایت شود، بهتر است هنگام ورود کاربر یک پیام خوش آمد برای کاربر ارسال کنید و منتظر بمانید تا کاربر در صورت داشتن سوال با شما ارتباط برقرار کند.
 هنگام چت با کاربر از لحن عامیانه و گرم استفاده کنید نه لحن خشک و رسمی

 

برخی دیگر از عناصر اصلی

✔  اگر ارسال رایگان ارائه می دهید ، آن را به وضوح در صفحه اصلی ذکر کنید.
✔  در نظر بگیرید بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در صفحه اصلی خود اضافه کنید.
✔  از عکس‌های محصول با کیفیت خوب استفاده کنید. سعی کنید تمامی عکسهای محصولات یکدست و با یک بک گراند مشخص عکاسی شوند.
✔  اگر در حال ارائه تخفیف یا تبلیغی هستید ، حتماً آن را در صفحه اصلی ذکر کنید تا خریداران آنلاین از آن آگاهی داشته باشند. ما به شما توصیه می کنیم تبلیغ یا تخفیف را به صورت یک بنر کوچک یا بزرگ و در بخشی که کاملا در چشم کاربر باشد، در صفحه اصلی بارگذاری کنید.
✔  همیشه اطمینان حاصل کنید که نماد سبد خرید در هدر وب‌سایت قابل مشاهده و به راحتی قابل دسترسی است
✔  زبان های کاربر پسند در بالای صفحه وب ضروری برای صفحه اصلی است.

 

پلتفرم فروشگاه اینترنتی لیموبیت دارای بسیاری از ویژگی ها و قابلیت های طراحی شده برای ایجاد فروشگاه آنلاین است. این مقاله بخشی از ویژگی ها و قابلیت های پلتفرم را در اختیار شما قرار می دهد. در این مقاله ما تمامی ابزارهای لازم برای ساختن یک فروشگاه آنلاین موفق را درج کرده ایم. لیموبیت از ماژول‌های متفاوتی استفاده می‌کند که می توانید لیست دقیق آنها را از منو امکانات مشاهده کنید. توصیه می کنیم امکانات ما را بررسی کنید یا با ما تماس بگیرید تا با مشاوره دقیق تر ببینید که چه چیزی یا چه نوع ایده‌ای برای کسب و کار شما مناسب تر است.