ماژول اتصال به ترب

ماژول اتصال به ترب



قبل از استارت راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی همیشه بزرگترین دغدغه فروشندگان در چند نکته خلاصه می‌شود، از کجا مشتری جذب کنم؟ چطور فروشگاه اینترنتی خود را به دیگران معرفی کنم؟ همچنین نیز پس از راه‌اندازی فروشگاه با وجود اینکه قیمت کمتری نسبت به رقبا خود دارند ولی فروش زیادی ندارند.
این روزها با افزایش فروشگاه‌سازهای مختلف و قیمت های متفاوت ساخت فروشگاه‌اینترنتی بسیار راحت تر از قبل شده و با کمترین هزینه هم نیز می‌توان فروشگاه اینترنتی را تاسیس کرد که این امر موجب می‌شود تعداد رقیبان در صنف های کاری مختلف بیشتر شود. برای رقابت در این بازار شما باید بتوانید خود را به مشتریان معرفی کنید. از روش‌های تبلیغاتی پیامکی گرفته تا بیلبوردهای بزرگ که طبیعتا هزینه زیادی را در بر خواهند گرفت.

اتصال به ترب

اما یکی از مفیدترین روش‌های تبلیغات ارزان و شناخته تر شدن سریعتر شما به دیگران استفاده از وب‌سایت ترب است. شما برای شناخته تر شدن بیشتر باید محصولات خود را علاوه بر فروش بر روی سایت خود بر روی ترب نیز بفروشید و اصطلاحا فروشنده ترب شوید.

اگر از پلتفرم فروشگاه اینترنتی لیموبیت استفاده می کنید دیگر نگران هزینه بالای برنامه نویسی برای اتصال به ترب نباشید.
با توجه به اهمیت این مسئله برای فروشگاه‌های تازه تاسیس و درخواست زیاد کاربران، پلتفرم لیموبیت قابلیت اتصال به ترب را در قالب یک ماژول پیاده سازی و اجرا کرده است.

چرا باید محصولات شما در ترب باشد؟


از انجاییکه تعداد فروشگاه‌های اینترنتی زیاد شده است، مشتریان ترجیح می دهند به وب سایت های مرجع سر بزنند و خرید کنند. چرا که فروشگاه های مرجع هم شناخته تر شده و معتبر هستند هم ضمانت بازگشت وجه و تعویض را دارند.
از نکات مثبت فروش محصولات در ترب می‌توان به این موارد اشاره کرد:

اتصال به ترب


ترب رنک خیلی خوبی در گوگل دارد به زبان ساده تر یعنی ترب کلیک‌خورش خیلی بالاست!
تقریبا هر محصولی که در گوگل جستجو می‌شود، ترب یکی از نتایج برتر در صفحه اول و رکوردهای اول گوگل است. این امر موجب می شود تا ترب ورودی های زیادی را در طول شبانه روز داشته باشد پس در نتیجه ورودی های بسیار بالایی بر روی فروشگاه‌های موجود بر روی آن وجود دارد. طبق گفته‌ی ترب، هر هفته بیشتر از یک میلیون نفر از ترب بازدید می‌کنند.
کمک به بیشتر دیده شدن با قیمت مناسب
خیلی مواقع، شما به‌عنوان مالک فروشگاه، محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت معقول دارید، اما کمتر از فروشگاه‌های دیگر که قیمت بالاتر و یا کیفیت پایین‌تر دارند، فروش دارید. در حقیقت، کمتر دیده شده‌اید و مشتری اصلاً از وجود شما بی‌اطلاع است. ترب دقیقاً به دیده شدن شما و محصول‌تان کمک می‌کند. مخصوصاً اگر قیمت پایین‌تری نسبت به رقبا پیشنهاد دهید، در صدر فروشگاه‌های پیشنهادی به بازدیدکنندگان ترب قرار خواهید گرفت.
اهمیت نداشتن شرایط فروشگاه برای ترب
برای ترب شرایط وب‌سایت فروشگاه شما مانند تازه تاسیس بودن، کیفیت سئو، ظاهر وب‌سایت، قیمت‌ها، تنوع محصولات، شهر محل فروشگاه و ...اهمیتی ندارد. تا زمانی که شما کار می کنید و محصولات را به صورت دقیق و منظم برای خریداران ارسال میکنید، ترب هیچ تفاوتی بین فروشگاه ‌شما و فروشگاه‌های بزرگتر قائل نمی‌شود و همه را به صورت یکسان می‌بیند.
بهینه سازی ترب برای خرید ۱۰۰ درصد کاربران
وب‌سایت ترب برای خریداران واقعی محصول بهینه ساری شده است. بدین صورت که بیشتر افرادی که قصد خرید محصول را دارند به ترب سر می‌زنند. اگر خرید هم نکنند به عنوان مرجع قیمت از ترب بازدید می کنند و وقتی قیمت پایین تر محصول را ببینند هدایت آن‌ها به صفحه‌ی محصول شما، می‌تواند منجر به خرید شود.
نبود واسطه بین شما و ترب
ترب مثل برخی دیگر از سرویس‌های فروشگاه‌های آنلاین، واسطه‌ی پرداخت نیست که مبلغ پرداختی مشتری را دریافت و پس از چند روز به حساب شما واریز کند. مشتری پس از کلیک روی محصول، به وب‌سایت شما هدایت می‌شود و پرداخت مستقیماً به فروشگاه شما انجام می‌شود.