صفحه خانه تیکت پشتیبانی تماس با پشتیبانی

گزارش کمبود موجودی

آموزش گزارش کمبود موجودی در پلتفرم فروشگاهی لیموبیت

مدیریت انبار بخشی است که همیشه باید به آن دقت کنید، یکی از اصلی ترین بخش های موجود در فروشگاه اینترنتی آنلاین گزارش موجودی است، اگر شما موجودی کالاهایتان را ندانید قطعا به مشکل بر می‌خورید. برای مثال ممکن است ۱۰ عدد لباس داشته باشید و موجودی این لباس به اتمام برسد. کاربران لباس را خریداری کنند ولی این محصول در انبار شما به اتمام رسیده است. در این صورت اعتبار فروشگاه شما زیر سوال خواهد رفت.
شما میتوانید در پنل ادمین کار های زیادی جهت مدیریت موجودی و انبار انجام دهید، برای مثال میتوانید مشخص کنید که در صورت به اتمام رسیدن محصول به ادمین فروشگاه اطلاع رسانی شود، و یا کاربر قادر به پیش خرید محصول شما باشد، یا اینکه هر کاربر فقط بتواند یک عدد از محصول را خریداری کند و یا به خرید چندین عدد از محصولات شما بپردازد.
برای ورود به قسمت گزارش کمبود موجودی از منو سمت راست بروشور » گزارش کمبود موجودی را انتخاب کنید.
در این صفحه نمایی از کلیه محصولاتی که برای آنها موجودی تنظیم شده باشد را مشاهده می‌کنید. هنگام درج محصول در صورتی که در فیلد انبار، مدیریت روش موجودی را پیگیری موجود قرار دهید و باقی موارد مربوط به فیلد انبار را برای محصول پر کنید، تعداد موجودی از هر محصول به صورت Live در این بخش نمایش داده می شود.
کنار هر محصول یک دکمه ویرایش وجود دارد که با کلیک بر روی ان به صفحه ویرایش محصول هدایت می‌شوید.