چرا وب سایت به app نیاز دارد

چرا وب سایت به app نیاز دارد

 
زمان مطالعه: ۹ دقیقه

با پیشرفت رشد صنعت فناوری ، خرده فروشان نیز در این روند شرکت کردند و به توسعه برنامه های سفارشی برای مشاغل و وب سایت های آنلاین خود پرداخته اند. این سرمایه گذاری سهم خود را در صنعت پر رونق برنامه های خرده فروشی موبایل فراهم می کند. به طور متوسط ، هر فرد بیش از 2 ساعت شبانه روز را صرف استفاده از برنامه های مختلف تلفن همراه در دسترس خود ، از جمله برنامه های خرده فروشی همانند بازار، دیجی کالا و ... می کند. برنامه های خرده فروشی در 4 برنامه برتر رایج قرار دارند. از سال 2015 ، حدود 85٪ جمعیت خرید آنلاین دارای تلفن همراه هستند. این آمار همچنان در حال رشد است و در 93٪ افرادی که از تلفن همراه برای تحقیق درباره محصول مورد نظر استفاده می کنند و در ادامه به خرید ادامه می دهند ، منعکس می شود.

 

استفاده از برنامه تلفن همراه

از سال 2017 ، بیش از 178 میلیارد برنامه تلفن همراه در سراسر جهان انجام شده است و تخمین زده می شود تا سال 2020 به بیش از 258 میلیارد برسد. این امر نشان دهنده این موضوع است که توسعه و طراحی اپلیکیشن های موبایل بسیار تقاضا دارند و به یک بازار پرکار تبدیل شده اند. در حال حاضر نه تنها افزایش مصرف برنامه های تلفن همراه ، بلکه درآمد حاصل از این برنامه ها نیز بسیار زیاد است. تخمین زده می شود که در سراسر جهان درآمد برنامه های تلفن همراه تا سال 2020 به بیش از 188 میلیارد دلار برسد. به دلیل استفاده زیاد از برنامه های کاربردی تلفن همراه و تقاضای طیف گسترده ای از برنامه های تلفن همراه ، توسعه آن باعث رونق بیشتر فریلنسرها و توسعه دهندگان نرم افزار شده است. صنعت توسعه نرم افزار با پیشرفت فن آوری و طراحی اپلیکیشن موبایل و توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه نیز تکامل می یابد. از طریق روش های مختلف و تجربیات دست یافته ، یادگیری نحوه ساخت یک برنامه موبایل گسترده و متنوع است. این امر منجر به رونق در حجم توسعه دهندگان ماهر برنامه های تلفن همراه موجود در بازار شد.

تقویت بازار فروشگاه آنلاین

فروشگاه آنلاین یک صنعت پررونق است و بازیکنان بزرگی همچون Digikala ، دیوار، شیپور و ... در افق حضور دارند. خرده فروشان با ایجاد یک وب سایت و ترجیحا ساخت اپلیکیشن موبایل ، بازارها و فروشگاه های آنلاین خود را راه اندازی می کنند. از کانالها و استراتژیهای مختلف بازاریابی برای رسیدن به مخاطب هدف ، تشویق خریدهای جدید و در نتیجه افزایش هم فروش و هم درآمدها استفاده می شود. فروشگاه های آنلاین و بازارهای برتر کاملاً به توسعه برنامه های تلفن همراه نزدیک می شوند و اطمینان حاصل می کنند که وب سایت ها و App آنها نه تنها کاربردی هستند بلکه دارای رابط کاربری بصری و تجربه کاربری دلپذیر نیز هست. با استفاده از این استراتژی ، شرکت ها قادر به افزایش آگاهی از برند و ایجاد شهرت آن هستند. یکی از اهداف همیشگی گسترش دسترسی آنها به مخاطبان گسترده تر و ارائه تجربه خرید پیشرفته و شخصی به مصرف کنندگان در حال حاضر موجود است.

دلایل داشتن App وب‌سایت

گذشته از اینکه بتوانیم به مخاطبان گسترده تری دسترسی پیدا کنیم ، چرا باید مشاغل ، به خصوص مشاغل فروشگاه آنلاین ، حتی در برنامه های تلفن همراه سرمایه گذاری کنند؟ چرا مایلند هزینه اضافی کنند و در تلفن همراه نیز سرمایه گذاری کنید؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده است چرا که مشتریان خرید را از طریق برنامه های تلفن همراه ترجیح می دهند. با آماری برای استفاده از تلفن همراه و تنظیمات برگزیده برنامه تلفن همراه ، می توان گفت که بازاریابی اپلیکیشن های موبایل راه اصلی تجارت است. طبق گفته ThinkWithGoogle ، افراد قبل از مراجعه به فروشگاه های فیزیکی ، با استفاده از تلفن های هوشمند خود محصولات را بررسی می کنند ، که این کار باعث می شود بسیار راحت تر برای خرید از گوشی همراه خود محصول را ثبت کنند. با این امر نه تنها مشتریان می توانند راحت تر خرید کنند ، بلکه بررسی و رتبه بندی محصولات را به اشکال مختلف و از طریق تلفن های هوشمند خود نیز ارائه می دهند. اولویت خرید با استفاده از برنامه های تلفن همراه ، تصویر بزرگتری از مصرف کننده و فعالیت بازار را در اختیار شما قرار می دهد. این امر منجر به بهبود استراتژیهای آنها می شود.

 

از امکانات گوشی موبایل نهایت استفاده را ببرید

با استفاده از برنامه های تلفن همراه ، خرده فروشان قادر به برقراری ارتباط قوی تر با مشتریان خود هستند و از آنها در سطح جدید پشتیبانی می کنند. دستگاه های تلفن همراه به سرعت تکامل می یابند و بسیاری از ویژگی های داخلی مفید مانند GPS ، کنترل صدا ، اعلان های فشار و هر چیز دیگری را که می تواند تجربه خرید را سهولت دهد و خرید مشتریان را آسان تر می کند ، را در App موبایل خود فراهم کنید. این روزها دستگاه های تلفن همراه مقرون به صرفه تر هستند و هر آنچه را که ممکن است برای فعالیت های روزانه خود داشته باشید دارند. حتی می توان از آنها به عنوان دستیاران شخصی نیز یاد کرد. به طور متوسط ، مصرف کنندگان مدرن بیشتر روزهای آزاد خود را در تلفن هوشمند می گذرانند و داشتن یک برنامه تلفن همراه حداقل یک فرصت عالی برای جلب توجه است.

دسترسی بهتر به کالاها و خدمات

خرده فروشی ها با برنامه های موبایل قادر به ارائه پنجره داخلی محصولات خود به مشتریان هستند. مصرف کنندگان قادر به انجام کلیه معاملات موجود از طریق وب سایت ها یا فروشگاه های فیزیکی هستند ، اما فقط با کلیک بر روی یک دکمه یا حرکت روی صفحه نمایش می توانند بدون هدر دادن وقت و هزینه محصول مورد نظر خود را سفارش دهند. برنامه های تلفن همراه می توانند به اندازه کافی متنوع باشند تا خدمات گسترده ای به مشتریان ارائه دهند. تشخیص تنظیمات برگزیده ، مشاهده بررسی ها و فرآیندهای پیشخوان پرداخت ساده در موبایل، خرید را برای مشتریان راحت می کند.

 

تجربه کاربری بهبود یافته برای مشتریان

خرده فروشان با داشتن App تلفن همراه قادر به همکاری با برنامه های داخلی و ویژگی های مختلف آن هستند که می توانند داده های مصرف کننده بیشتری را جمع آوری و جمع کنند. با داشتن داده هایی از قبیل سابقه خرید ، موقعیت مکانی ، تنظیمات برگزیده و مواردی از این دست ، خرده فروشان قادر به تجزیه و تحلیل فعالیت های مشتری و استفاده از نتایج برای ارائه تجربه خرید مناسب تر هستند . Appهای موبایل قادر هستند با تهیه محصولات پیشنهادی نزدیک به ترجیحات خود ، به خرید مصرف کننده کمک کنند و بررسی و رتبه بندی را ارائه دهند. این کار باعث افزایش تجربه خرید می شود و App را برای مصرف کنندگان شخصی تر می کند.

داشتن App تلفن همراه وفاداری مشتری را افزایش می دهد

App خرده فروشی موبایل می تواند یک بستر برای فروشندگان به منظور کمک به مشتریان در تجربه خرید باشد. این خرید می تواند از طریق ارائه رتبه بندی محصولات و بررسی هایی باشد که به مشتریان کمک می کند تا در مورد خریدهای خود تصمیم بگیرند. Appوب‌سایت همچنین می تواند راهی برای شخصی سازی تجربه خرید باشد که با جمع آوری و تحلیل ترجیحات ، تاریخ خرید ، مکان و سایر اطلاعات مشتری انجام می‌شود. با این کار ، خرده فروشان قادر به ارائه گزینه های خرید متناسب با نیاز مشتریان خود هستند که کمک به خرید و تجربه خرید شخصی می تواند وفاداری مشتری را افزایش دهد ، و سپس به یک رابطه قوی تر بین خرده فروش و مشتری و همچنین به طور کلی در بازار منجر شود.

App موبایل برای همه

با مشارکت در صنعت رو به رشد برنامه های کاربردی تلفن همراه ، مشاغل فروشگاه های آنلاین با استفاده از App تلفن همراه با سرمایه گذاری مشارکت کرده اند. خرده فروشان با همکاری طراحان و توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه ، طیف گسترده ای از برنامه های cross-platform را ارائه می دهند تا به جمع گسترده ای از مصرف کنندگان برسند. این استراتژی بازاریابی فروشگاه های آنلاین از کلیه مشارکت کنندگان در این فرآیند ، از مشاغل آنلاین ، توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه و مشتریان سود می برد.

-از اولویت مصرف کننده برای برنامه های تلفن همراه سود کسب کنید.

-اتصال و ارتباط بهتری بین خرده فروشان و مصرف کنندگان فراهم می کند.

-دسترسی بهتر به محصولات و خدمات را ایجاد کنید.

-تجربه خرید مصرف کننده را بهبود بخشید.

-روابط خرده فروشی و مصرف کننده را تقویت کنید.

به دلیل تقاضای زیاد App وب‌سایت ، خرده فروشان این رونق را به عنوان راهی برای گسترش و بازاریابی در نظر گرفته اند و برای شرکتهای برتر آنلاین ، از زمان اثبات شده بازده بالایی دارد. اما این فقط به شرکت های بزرگ محدود نمی شود ، همه - از راه اندازی ساده و حتی ستون های تجارت و بازاریابی - می توانند از این صنعت پررونق نشانه و بهره ببرند.

تفاوت Black Friday و Cyber Monday آموزش ساخت اکانت بیزینس اینستاگرام با آخرین تغییرات ۲۰۲۰